Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je da je "zahvaljujući nebrizi novosadske vlasti došlo do toga da grad svoje otpadne vode ispušta direktno u Dunav bez ikakvog prečišćavanja".
Naravno da Novosadjani zasluzuju cist vazduh bez smrada ukljucujuci i nas u Peyrovaradinu gde je planirana izgradnja postrojenja blizu stambenih kuca i zgrada. Sto niste pitali gradjane Petrovaradina sta misle i zasto pobogu ne izgradite to postrojenje negde dalje od naseljenoh mesta kada znate da je ono izvor nesnosnog smrada?
Ovo kad pročitam oni/mi ili to su oni pre nas uradili,uništili...boli me kitac za proslost daj mi sadasnjost i buducnost...10godina vlasti ucinak pokazite nemojte se pravdati!
… mogao i morao mnogo toga da uradi. Medjutim, izjave ove interesne družine skupljene u kontejner koji se naziva SNS sa najgorim kradonačelnikom u istoriji ovog nesretnog grada jednostavno su licemerne i bezobrazne. Šta su uradilu za 10 godina u cilju poboljšanja kvaliteta života gradjana??? Ništa, ali baš ništa. Nadam se da će likovi te “ izjave” doživotno imati smrad ispod svog prozora.
Prioritet gradonačelnika je Novi Sad na vodi!
Novi Sad je sa svojim geografskim položajem vekovima na vodi, samo što on ne razmišlja svojim mozgom, a hoće sve da kopira iz Beograda.
Treba da bude prioritet da Novi Sad ne smrdi na vodi!
Alo vise vi naprednjaci!!! Koliko godina ste na vlasti??? Mogli ste i vi uraditi fabriku. Sta cekate sve ove godine? Samo radite one stvari koje vama odgovaraju i gde mozete da se ugradite. I dosta vise sa tom demagogijom, bili ste na vlasti i niste uradili. Uraditi i vi nesto korisno ovom gradu.
"....kvalitet vode bio je dobrog ili jako dobrog kvaliteta..."
Da li se ovi sprdaju sa nama ili šta?
Od 120 maximalno dozvoljenih supstanci da voda bude bezbedna za kupanje u dunavskoj vodi na štrandu ima par hiljada nedozvoljenih.
Ako je tako, taj što je izjavio za vodu da je javno uzme iz Dunava i popije je.
Možda gradenačelniku ne smetaju neprijatni mirisi. Možda ih čovek ne oseti, dok je reakcija izostala. Voli čovek miris para, a to baš i nije neki miris, već se uvuče u nos i onda čovek bez tog mirisa ne može više da živi.
Malo sutra baš me briga Milose ko je bio na vlasti ti si 10 godina a tata ti je bio 4 onda druze koji zuti koga lazes upropastio si ceo grad sa kriminalcima treba da te bude sramota a žuti koji nisu valjali su za tebe oličenje poštenja
Novi Smrad, Smrdija, 21. vek, politicki stav: I drugi su g****a, pa je i nama opravdano da budemo. Ali najgore od svega, koliko je utuceno miliona za spomenik bratoubice i u crkveno pranje para, Dunav bi bio plav ko more. Ali ne, "volimo sto smo g...a kao i oni pre nas". Oni bukvalno mere svoje ekskremente na tasu.
Ništa oni ne rade skoro 10 godina. sem što ubacuju nestručna lica u upravu i jkp, šire primitivizam, bahatost i neobrazovanost, zavadjaju građane, krše zakon i prava, neumereno kradu i samo su im važni njihovi lični interesi, jadan je ovaj grad sa Bocarom i ostalom družinom, da su ih birali građani po imenima ne bi dobili ni jedan glas a ovako se kriju iza partije
da pricamo, gubimo snagu i energiju, hajde za dobrobit SVIH NAS, gradjana,levih i desnih, pozicije i opozicije, napravimo i ugradimo precistac ! da li je to problem ? hajde nesto i zajedno da uradimo, a da se ne gledamo preko nišana,ipak je ovo NAŠ grad
radi istine, ds je na vlasti u gradu Novom Sadu, bila od 1996.do 2004.,dolazi srs, od 2004. do 2008., ds od 2008. do septembra 2012. god, kada se "dogodio" Bokan,Bela Kurina itd.dosla na zalost i treca srbija, i tada nastade - propast
I jedni i drugi i treći pričaju o tom prečistaču poslednjih 20+ godina...
Hajde za početak, dok ne prođe još sledećih 20 godina, bar produžite tu cev kod Radničke ulice dublje u korito Dunava!
Za to odavno postoji projekat, cena je reda 1% cene prečistača, a drastično bi se popravilo stanje sa smradom na keju - dok se stvarno jednog lepog dana ne izgradi taj prečistač.
Novi Sad je prepoznatljiv po smradu na fekalije.
Izadjite gospodo da prošetate uz dunav, sem što sedite u gradskoj kući, pa da osetite čari Dunava. Do čega ste nas doveli. Sram vas bilo.
Bitno je da se gradonačelnik bavi sa planovima, šta će staviti na dnevni red gradskog veća pa da ide na sednicu skupštine, a šta neće staviti na dnevni red. Zašto se gradonačelnik bavi samo sa planovima? Zašto zadržava odredjene planove koji su prošli sve procedure i trebaju da prodju sednicu gradskog veća, možda bi bilo zanimljivo da novinari pribave o ovome informaciju. Koliko je planova prošlo komisiju za planove, nakon čega su upućeni gradskom veću, i koliko je planova prošlo sednicu gradskog veća, odnosno zašto dugo nisu bili na dnevnom redu, ili zašto uopšte nisu bili na dnevnom redu... Dobiće se jasan podatak o svim planovima i onda ćemo znati o čemu se radi. Jer ako je komisija razmatrala planove, ako su planovi prošli javni uvid, i ako je nadležna uprava dostavila sav potreban materijal - planove gradskom veću na usvajanje, zašto ti planovi stoje kod gradonačelnika a on ih ne uvrštava za sednice veća. Zatim koliko je bilo planova da su po hitnom postupku prošli proceduru, ili da su odmah uvrštavani u dnevni red sednice gradskog veća. Ovo je sve statistika koja se može dobiti i onda analizirati o čemu se tu radi....? Na kraju krajeva, pa mi gradjanim plaćamo sve troškove za izradu, izmenu i dopunu planova, rad komisije za planove, rad obrdjivača iz JP Urbanizam Novi Sad, rad zaposlenih u upravi nadležnoj za planove. Imamo pravo da znamo čime se to gradonačelnik rukovodi kada ima tako puno planova, pa neke neće da pusti, a neke pušta u letu.... ????
Gradska vlast nije u stanju ni izbore za mesne zajednice da organizuje pa traži pomoć iz Beograda. E sada, ako nije u stanju izbore po mz da oranizuje, kako može organizovati funkcionisanje grada Novog Sada. Za devet godina ništa uradili nisu po pitanju zaštite životne sredine. Za ovo bi trebalo neko i krivično da odgovara, odnosno gradska vlast. Bocara i društvo. Sve moj do mojega.
Štrand je bio nekad najlepša peščana plaža na Dunavu (videti stare razglednice). Sada je pesak uništen, najpre mostom, zatim betoniranjem i na kraju ugostiteljskim objektima. Naziv "naj" više nema smisla.
Vlast
30.06.2021 • 23:32
u NS
2004-2008 Radikali
2008-2012 DS, LSV, SPS, SPO
2012-2021 SNS
Pa ko je realno mogao da izgradi precistac za svog mandata. Biti na vlasti 4g i 12g je ogromna razlika.
Kada već pišete o godinama na vlasti, treba napomenuti i sledeće:
2000-2004 DOS. Samo malo realnosti.
Ovo je genocid prema sopstvenom narodu. Vlast nema svesti o mnogim bitnim stvarima za zivot i zdravlje ljudi. Jer nisu obrazovani i nisu strucni ni za jednu oblast, sem za kupovinu glasova i za partijsko i licno bogacenje. Od 2012. bave se samo izmenama postojecih planiva, za potrebe pojedinaca - investitora, jer se treba ugraditi u procenat i zaraditi, a to sto kolektori truju ceo grad to nema veze. Treba sprovesti analizu sta se to tako bitno menjalo u planovima od 2012. pa do danas. Koliko su te izmene i procedure kostale gradjane. Ko su bili investitori koji su dobili vecu spratnost, vecu procentualnu izgradjenost parcele itd. Onda ce se znati i koliko su ti investitori para bocarama dali. A kolektori nisu bili tema sednica skupstine grada za 9 godina. Ali je zato na svakoj sednici na dnevnom redu bio neki plansku dokumenat…. Gradjevinska mafija…
Jedna od cisterni koja prazni fekalije po sahtovima u sred dana sa registarskim brojem: NS-464-MN. To je nova moda, sada imamo i fekalnu mafiju. Ne bi se cudio da prazne i u Dunav direktno.
Smrdece jos dogo dokle god budete izlazili na ulici zbog politicara a ne zbog smrada i drugih stvari koje vam smetaju koja god stranka da je na vlasti je isto zato sto se ne boje naroda koji bi sa jednim masovnim okupljanjem mogao da ih zauvek skloni sa politicke scene .Tako se to radi u krstenim zemljama i tamo su politicari isti samo imaju strah od javnosti .
@Sauron
"Nesretnu Maju ćemo pamtiti da je uradila behaton u centru, nesretnog Pavličića da je uradio odbranu na keju..."
Uređenje Keja sa naglaskom na zaštitu od poplava. Dakle Novi Sad neće, prvi put od nastanka, moći biti poplavljen!
(A ima nas još koji pamtimo 1965.)
Plus, naprimer, Bulevar Evrope.
Malo li je?
A kada se setimo kupovine onih barikada protiv poplava gde su Pajtic i onaj iz kapitalnih kadrovik crnogorac ....Moze li ista proci da nije bivsa vlast i neki crnogorac umesan???Imali srba za direktorovanje???Da i sta sad bi sa Matijevicem??Jel sada otkupio svoje grehe i bahatost svog mladjanog mezimca????Kada budem procitao da je neko otisao u zatvor zbog mahinacija na polozaju verovacu sistemu(Bora konj,Nasa Maja,i mnogi drugi)Do tada......
Sns-ovci, dosadni ste vise sa tim "prethodna vlast" obzirom da ste vi ve 10 g na vlasti i da je Nasa Maja, a sve vreme Vasa Maja ujedno bila i gradonacelnica pre vaseg oficijelnog jahanja NS, pa osim onih konja i krava i svakakvih afera ni pocemu nije zaduzila ovaj grada. Zato, poske 10 g glupo je da vise ponavljate istu parolu.
da Vam recem, poziciji i opoziciji, koji se "brizljivo"odnose po ovom pitanju, ali Vama smrdi zbog politike,dnevnih poencica,samo kada prodjete kejom, dodjite kod nas , da Vas SVE ugostimo, na nasoj deponiji tj.smetlistu, kod auto puta na Klisi,Nemanovcima ! sad zamislite kako je nama pri ovakvim temperaturama,kako je kad se oseti jos kanal od Koteksviskofana,koji prolazi obodom kuca....samo zamislite
Koliko se secam devedesetih su radikali i ostali patriJote vodili Novi Sad tako da.... ne se.rite SNSovci. Cak i vas rusitelj Dejanovic koji je otkrio pravo lice clanstvom u radikalima (zato je rusio jer mrzi ovaj grad) pod stare dane nije to uradio.
Da zvanicnici iz grada kazu da je kvalitet vode na Strandu jako dobar smatram
jako opasnom izjavom.Opasnom pre svega za zdravlje gradjana.Zamolio bi 021
da trazi rezultate analiza vode od kuce koja je vrsila analizu.
Ima projekat i krenuce se sa radom ako ne od septembra onda od naredne godine. Izmesta se kolektor kod broda cepelin i sve fekalne idu na zezelj most pa na rokov potok. Skupa investicija, rovarice se po ns bas jako.
Danima, mesecima(kao neko ko uživa u šetnji pored reke)govorim da je ovo prešlo sve granice...
Ko je ispušta krv?
Ja bih sve tamo zatvorio jer je taj smrad bruka,treba sad stranci sa dođu.
I onda lepo dok se ne završi, valjda nam je to svima u interesu.
Neki gradovi u Evropi su davno uložili milione,situacija je procvetala, ljudi su procvetali jer nam je prirodno da smo pored vode, pored reke.
Ovo sada je sigurno već neki stepen trovanja.
Kanalizacija! Samo da proletite kolima pored...
Uvek je neko drugi kriv... U Zrenjaninu truju, pa im jos gumaru nasadili. Ovde im je sve jedno, kad imaju apsolutnu vlast.
Mi cemo ko Galapagos da prodjemo, a i oni sa nama, kad su bahati i istovremeno glupavi - pogubna kombinacija za bioloski opstanak.
Zasto niste vi izgradili i zasto odgovarate napadom. Necemo smrad u prestonici kulture i necemo nenamensko trosenje para vec da bolje zivimo i da se radi i gradi. Nisam fan i ne cenim stranku SSP iliti DS bivsi ali imaju pravo da pitaju i da im se da odgovor a i gradjanima.
Prosto neverovatno da i nakon devet godina na vlasti SNS pokušava da izgradi integritet na opanjkavanju drugih.
Deset godina je rok trajanja despotima na ovim prostorima, tako da im se bliži kraj.
Koliko su godina SNS i Viloš Mučević na vlasti u NS? I, što za to vreme nisu izgradili prečistače? 9 godina nije dovoljno vremena? Ili je prioritet ipak drpanje novaca?
Uvek su krivi oni pre, a SNS je tu već 9 godina u kompletu plus ako se vraćamo unazad imamo Našu Maju, i nazad kRadikale i ove iz ds-a koji su danas isto u SNS.
70% isti ljudi već 30 godina na vlasti, menja se samo gradonačelnik i za njihovu nesposobnost i pohlepu su krivi uvek oni pre, pa pre su njihovi mama i tata i istina oni su i krivi što ih imamo.
2004-2008 Radikali
2008-2012 DS, LSV, SPS, SPO
2012-2021 SNS
Pa ko je realno mogao da izgradi precistac za svog mandata. Biti na vlasti 4g i 12g je ogromna razlika.
... Demagogije?
Slažem se da ovi prethodni nisu napravili prečistač, ali gospodo iz SNSa i Miloše Vučeviću vi ste već skoro deset godina na vlasti. Prekinite sa tom mantrom oni pre nas! Da ste hteli mogli ste novi grad da izgradite za deset godina, a uradili ste ništa!
Nesretnu Maju ćemo pamtiti da je uradila behaton u centru, nesretnog Pavličića da je uradio odbranu na keju, a po čemu ćemo najnesretnijeg Vučevića pamtiti???
Po Promenadi i Galensu?
Ama baš ništa značajno nije uradio za svo ovo vreme!
I dosta više ako Boga znate!
Само ви пребацујте лопту једни на друге а ми као неки папани треба да се делимо ко је у праву . И кад ови оду са власти,онда ће ови други викати да су све упропастили и да је потребно времена да се то исправи. А ми ћемо се и даље делити ко је у праву а ко не.
Kada čujem kako neki kažu kako je Štrand najlepša plaža na Dunavu(a i na svetu) sav se naježim. Kakva mi je to plaža na kojoj je kupanje u vodi koja se može nazvati kanalizacijom. Izem ti ja takvu plažu.
Kako lažu ovi iz SNS. Koja tri mandata DS? Bila su samo dva između kojih je bila njihova Maja, a onda su zajahali oni i jašu nas već devetu godinu, a ništa korisno nisu uspeli da urade.
Novaković (2000-2004), Gojković (2004-2008), Pavličić (2008-2012), Vučević (2012-????). Ako su propustili Novaković i Pavličić, a jesu, kako to da nije propustila i Maja Gojković? I ako su oni propuštali 8 godina kumulativno da izgrade prečistač, šta su ovi drugi radili 13 godina? Smešne optužbe jednih, smešnija odbrana drugih.
Dobar ili jako dobar kvalitet vode na Dunavu. Od kada ja pamtim a pamtim odavno, uvek je pisalo da kvalitet vode ne odgovara standardu i da nije za kupanje. Tada su analize radili instituti i ljudi koji su to znali da rade. Danas je to druga prica.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
SSP: Da li su Novosađani zaslužili smrad na Keju; SNS: Upravo oni su propustili da izgrade prečistač
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.06.2021.
•21:41 > 23:08
Komentari 71
Zoki
Mr.M
maja
VladaN
mara
Novi Sad je sa svojim geografskim položajem vekovima na vodi, samo što on ne razmišlja svojim mozgom, a hoće sve da kopira iz Beograda.
Treba da bude prioritet da Novi Sad ne smrdi na vodi!
Mojsije
Jonny
Da li se ovi sprdaju sa nama ili šta?
Od 120 maximalno dozvoljenih supstanci da voda bude bezbedna za kupanje u dunavskoj vodi na štrandu ima par hiljada nedozvoljenih.
Ako je tako, taj što je izjavio za vodu da je javno uzme iz Dunava i popije je.
Novosađan
1790
maca
Jova
Kejo
maja
nove zgrade kod Zezeljevog mosta da vise nece biti neprijatnih mirisa.
Tja
Siniša
1970
suminonA
Odgovor na pitanje iz naslova izvucite sami.
Lule
Leka
Laž na laž, u to vreme je vladao SPO, Svilar i Vrbaški.
piskaralo
rodjo
rodjo
Treći mandat
NS_BOB
Hajde za početak, dok ne prođe još sledećih 20 godina, bar produžite tu cev kod Radničke ulice dublje u korito Dunava!
Za to odavno postoji projekat, cena je reda 1% cene prečistača, a drastično bi se popravilo stanje sa smradom na keju - dok se stvarno jednog lepog dana ne izgradi taj prečistač.
Novka
Izadjite gospodo da prošetate uz dunav, sem što sedite u gradskoj kući, pa da osetite čari Dunava. Do čega ste nas doveli. Sram vas bilo.
jova
investitor
hxxuenc
bezobrazluk SNS-a
Što je najgore, oni bi vladali i ovako i onako (sa svega 1/4-1/3 glasova ukupnog broja glasača).
Uopšte nema potrebe za ovolikim bezobrazlukom.
Ali oni izgleda uživaju u tome da kinje i prave ludim ceo narod.
Laik
profesor
Pitam za druga
30.06.2021 • 23:32
u NS
2004-2008 Radikali
2008-2012 DS, LSV, SPS, SPO
2012-2021 SNS
Pa ko je realno mogao da izgradi precistac za svog mandata. Biti na vlasti 4g i 12g je ogromna razlika.
Kada već pišete o godinama na vlasti, treba napomenuti i sledeće:
2000-2004 DOS. Samo malo realnosti.
Sara
CK
More
Leka
Pera
smrad exterminator
Rade
Jakobsfield
Vodovodi
Lala
"Nesretnu Maju ćemo pamtiti da je uradila behaton u centru, nesretnog Pavličića da je uradio odbranu na keju..."
Uređenje Keja sa naglaskom na zaštitu od poplava. Dakle Novi Sad neće, prvi put od nastanka, moći biti poplavljen!
(A ima nas još koji pamtimo 1965.)
Plus, naprimer, Bulevar Evrope.
Malo li je?
ns
Nema ko da je načini i održava lepom,
pa da se svi osećamo prijatno .
Mile
Marta
rodjo
.
g pen
bora
jako opasnom izjavom.Opasnom pre svega za zdravlje gradjana.Zamolio bi 021
da trazi rezultate analiza vode od kuce koja je vrsila analizu.
nick
Slavko
Ko je ispušta krv?
Ja bih sve tamo zatvorio jer je taj smrad bruka,treba sad stranci sa dođu.
I onda lepo dok se ne završi, valjda nam je to svima u interesu.
Neki gradovi u Evropi su davno uložili milione,situacija je procvetala, ljudi su procvetali jer nam je prirodno da smo pored vode, pored reke.
Ovo sada je sigurno već neki stepen trovanja.
Kanalizacija! Samo da proletite kolima pored...
Marko, Liman
Mi cemo ko Galapagos da prodjemo, a i oni sa nama, kad su bahati i istovremeno glupavi - pogubna kombinacija za bioloski opstanak.
milicica
Musaši
Deset godina je rok trajanja despotima na ovim prostorima, tako da im se bliži kraj.
Pera Detlic
Bombon
DonJuan
esesenes
Wnj
70% isti ljudi već 30 godina na vlasti, menja se samo gradonačelnik i za njihovu nesposobnost i pohlepu su krivi uvek oni pre, pa pre su njihovi mama i tata i istina oni su i krivi što ih imamo.
Vlast
2008-2012 DS, LSV, SPS, SPO
2012-2021 SNS
Pa ko je realno mogao da izgradi precistac za svog mandata. Biti na vlasti 4g i 12g je ogromna razlika.
Milojko
Горан
Bulka
Pera
Sauron
Slažem se da ovi prethodni nisu napravili prečistač, ali gospodo iz SNSa i Miloše Vučeviću vi ste već skoro deset godina na vlasti. Prekinite sa tom mantrom oni pre nas! Da ste hteli mogli ste novi grad da izgradite za deset godina, a uradili ste ništa!
Nesretnu Maju ćemo pamtiti da je uradila behaton u centru, nesretnog Pavličića da je uradio odbranu na keju, a po čemu ćemo najnesretnijeg Vučevića pamtiti???
Po Promenadi i Galensu?
Ama baš ništa značajno nije uradio za svo ovo vreme!
I dosta više ako Boga znate!
Novosadjanin
Армаггедон
Boriša
Calc
dukadux
NSDjanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H